Stațiunea Mamaia a rămas fără identitate de brand, după numai o zi la prezentarea noii identități. Un logo de 15 euro pe care urma să se pllătească 8000 de euro era similar unui complex rezidențial din Spania.
Iată ce a anunțat Primăria astăzi, 15 iulie.
Îți mulțumim că citești acest articol! Cu un LIKE pe Facebook ne dai încredere să continuăm.
OMD: Renunțăm la logo-ul propus de agenție. Mamaia nu poate avea un brand turistic similar cu un complex rezidențial din Spania
Referitor la similitudinea dintre logo-ul propus pentru promovarea stațiunii Mamaia și alte branduri turistice facem următoarele precizări:
În primul rand, le mulțumim tuturor celor care au sesizat similitudinea. Tocmai din acest motiv am comunicat public forma brandului.
Valoarea logo-ului nu este de 16.000 de euro, ci de 800 de euro, aproximativ 5% din contract. Restul fondurilor sunt alocate către alte produse și servicii. Brandul înseamnă mult mai mult decât exprimarea sa grafică.
OMD nu a efectuat încă nicio plată din acest contract.
Procesul de selectie al logo-ului a cuprins mai multe etape. Am vizualizat mai mult de 9 variante. Am ales una. Din păcate, nu am avut capacitatea necesară de a căuta în diverse surse dacă forma este originală sau nu. Am apelat la profesioniști, tocmai din acest motiv.
Reluăm procesul de selecție al logo-ului, păstrăm cromatica. Vom aproba această decizie în următoarea ședință AGA.
Contăm pe sprijinul publicului și al presei, pentru că ne dorim cu toții același lucru: un brand atractiv și original pentru Mamaia.
În același timp, rugăm reprezentanții presei să corecteze informațiile inexacte care exprimă eronat faptul că OMD a plătit deja pentru identitatea vizuală.