Primark, retailerul irlandez de modă, a deschis joi primul magazin din România în centrul comercial ParkLake din Bucureşti, iar anul viitor va deschide al doilea magazin din România în centrul comercial AFI Cotroceni.
Grupul vrea să ajungă la 530 de magazine în întreaga lume, până la sfârşitul anului 2026. Retailerul se va lansa şi pe cea de-a 16-a piaţă în 2023 în capitala slovacă Bratislava.
Îți mulțumim că citești acest articol! Cu un LIKE pe Facebook ne dai încredere să continuăm.
„Primark, retailerul internaţional de modă, a deschis astăzi primul magazin din România în centrul comercial ParkLake, Bucureşti. Excelenţa Sa Paul McGarry, Ambasadorul Irlandei în România, precum şi Horia Tomescu, viceprimar general al Municipiului Bucureşti, au participat la evenimentul de deschidere în calitate de oaspeţi de onoare şi au salutat intrarea Primark pe piaţa românească. Magazinul, aflat în centrul comercial ParkLake, şi-a întâmpinat primii clienţi care i-au trecut pragul în această dimineaţa, la ora 10. Cu o investiţie de peste 10 milioane de euro în noul magazin şi sute de noi locuri de muncă create în economia locală, inaugurarea marchează un reper important pentru Primark, retailerul intrând astfel pe cea de-a 15-a piaţă la nivel internaţional”, anunţă compania.
Noua inaugurare face parte din planurile de creştere ale Primark în Europa Centrală şi de Est (ECE), unde marca deţine deja magazine în Polonia, Cehia şi Slovenia. Primark a anunţat şi deschiderea celui de-al doilea magazin în Bucureşti, în centrul comercial AFI Cotroceni, care va fi inaugurat în 2023.
Noul magazin Primark din ParkLake Bucureşti se întinde pe o suprafaţă de 3.700 mp împărţită pe două etaje.
„Suntem încântaţi să deschidem porţile primului nostru magazin din România în această dimineaţă. Lansarea pe cea de-a patra piaţă din Europa Centrală şi de Est şi pe cea de-a 15-a piaţă la nivel internaţional este o zi istorică pentru companie şi colegi şi suntem mândri să întâmpinăm clienţii în noul nostru magazin minunat. Avem planuri de dezvoltare ambiţioase în ECE şi inaugurarea de astăzi este primul pas în România – vor urma mulţi alţii”, spune Maciej Podwojski, director vânzări, ECE în cadrul Primark.
Retailerul s-a angajat să producă 100% din gama de îmbrăcăminte din materiale reciclate sau provenite din surse mai sustenabile până în 2030.
“Sunt încântat să urez bun venit Primark la Bucureşti şi aştept cu nerăbdare să particip la deschiderea primului său magazin de aici. Primark (sau Penneys, aşa cum este cunoscut în Irlanda) s-a bucurat de un succes extraordinar în Irlanda, Marea Britanie şi în toată Europa. Nu am nicio îndoială că îşi va continua povestea de succes în România”, spune Paul McGarry, ambasadorul Irlandei în România, prezent la inaugurare.
În prezent, retailerul are un magazin în Slovenia, două magazine în Cehia şi patru magazine în Polonia, cu planuri de a inaugura încă două magazine în Polonia până la sfârşitul anului 2023. Conform planurilor ambiţioase ale Primark, retailerul se va lansa şi pe cea de-a 16-a piaţă în 2023 în capitala slovacă Bratislava, astfel încât amprenta de magazine în ECE să ajungă la 12 magazine în cinci ţări diferite.
Primark este un retailer de modă internaţional cu peste 70.000 de angajaţi în 15 ţări din Europa şi SUA. Înfiinţat în Irlanda în 1969 sub denumirea Penneys, Primark îşi propune să ofere opţiuni convenabile pentru fiecare, de la produse de bază de bună calitate la stiluri unicat pentru femei, bărbaţi şi copii, la produse de frumuseţe, articole pentru casă şi accesorii. Primark continuă să se extindă pe pieţe noi şi existente cu obiectivul de ajunge la un număr de 530 de magazine până la sfârşitul anului 2026, inclusiv pe viitoarea nouă piaţă în Slovacia.