Ceea ce odată era de neconceput, este acum o realitate: Netflix cu reclame a fost lansat.
Rețeaua de streaming a lansat joi, 13 octombrie, „Basic with Ads”, mult așteptatul abonament cu reclame.
Îți mulțumim că citești acest articol! Cu un LIKE pe Facebook ne dai încredere să continuăm.
Acesta va costa 6,99 USD pe lună în SUA și va fi disponibil, începând cu 3 noiembrie în SUA, Canada, Australia, Brazilia, Franța, Italia, Germania, Japonia, Coreea, Mexic, Spania și Marea Britanie.
Compania a spus că „planurile și membrii actuali nu vor fi afectați” și că „Basic with Ads completează planurile noastre Basic, Standard și Premium fără reclame”.
Noua opțiune va prezenta o mare parte din ceea ce este disponibil cu actualul plan de bază de 9,99 USD pe lună al Netflix, dar va include în medie patru până la cinci minute de reclame pe oră.
Acele reclame vor avea o durată de 15 sau 30 de secunde și vor fi redate înainte și în timpul serialelor și filmelor TV.
Netflix (NFLX) a menționat că va oferi capabilități largi de direcționare în funcție de țară și gen pentru a ajuta „advertiserii să ajungă la publicul potrivit – și să se asigure că anunțurile noastre sunt mai relevante pentru consumatori”.
Sursa: CNN