O elevă „extrem de inteligentă” se crede pisică, iar școala îi tolerează comportamentul

O elevă se identifică drept pisică, iar şcoala îi permite să se identifice cu felina atât timp cât „ceilalţi elevi nu sunt distraşi”.

Fata, elevă în clasa a şaptea la o şcoală privată din Melbourne (Australia) este acceptată de către clasă şi profesori, care încurajează „comportamentul felin” al adolescentei.

„Extrem de inteligentă”, aşa cum o numesc profesorii, fata s-a decis totuşi să nu mai vorbească în timpul orelor, conform The Herald Sun, pentru că pisicile nu vorbesc. O prietenă de familie declară, pentru sursa citată că „nicio şcoală nu are un anume protocol pentru elevii care se identifică drept animale, dar abordarea este că dacă nu sunt deranjate orele, aceştia sunt sprijiniţi în alegerea lor”.

Reprezentanţii şcolii spun că mai mulţi elevi „au diverse suferinţe mentale – anxietate, depresie, probleme de identitate”, dar nu recunosc că au o elevă „pisică”. Tot în Melbourne, un psiholog a tratat un băiat care, pentru un timp, s-a crezut câine. Iar în martie, eleve de la o şcoală privată de prestigiu din Brisbane, şi-au tăiat uniformele la spate, pentru a-şi putea scoate coada, întrucât se considerau vulpi sau pisici, şi chiar mergeau în patru labe.

O parte dintre părinţi s-au declarat îngrijoraţi de „fenomen”: „Când o fată s-a dus să se aşeze în bancă, o alta a ţipat la ea, că s-a aşezat pe coada sa. Are o gaură în uniformă, pe unde ar trebui să iasă coada”, spune un părinte pentru Courier Mail. Însă şcoala a respins declaraţia sa.

Fenomenul „blănoşilor” (fursonas) s-a extins în ultimii ani în întreaga lume: persoanele se îmbracă în costume şi se comportă ca diverse animale. Diferit de Cosplay, a fi „blănos” presupune să interiorizezi personalitatea animalului şi să trăieşti întocmai 24/24. Şi în SUA sunt elevi care se identifică drept „blănoşi”, scriu publicaţiile locale. O şcoală din Michigan respinge acuzaţia conform căreia a oferit litiere elevilor „blănoşi” în ianuarie, după ce părinţii s-au supărat pe decizia neobişnuită a şcolii.

Persoanele care se cred animale sau se costumează ca atare sunt adolescenţi sau tineriadulţi. A deveni „blănos” vine cu o serie de beneficii psihologice, dezvoltă creativitatea şi expresivitatea., este de părere Furscience.

One thought on “O elevă „extrem de inteligentă” se crede pisică, iar școala îi tolerează comportamentul

Comentariile sunt închise.

%d blogeri au apreciat: