Facelift-ul pentru uriașul 4×4 de lux al celor de la BMW elimină butoanele și adaugă o față mai “supărată”.
De la lansarea lui BMW X7, aspectul său a fost în mod continuu criticat, mai ales pentru grila frontală enormă. Însă, imaginați-vă, este greu să construiești un SUV mamut, care să aibă detalii delicate și subtile.
Îți mulțumim că citești acest articol! Cu un LIKE pe Facebook ne dai încredere să continuăm.
Dar iată că au fost făcute publice noile detalii ale lui BMX X7. Un fel de “Bun venit în viitor”. Producătorul bavarez anunță că aspectul cu faruri despărțite și atitudine mai supărată va apărea pe toate BMW-urile „de lux”.
Motorizări disponibile
Noul BMW X7 vine cu trei variante de motorizare. Cel mai puternic motor pe care germanii l-au pus pe noul X7 Facelift de 2,5 tone (varianta M60i XDrive), este un Twin Turbo 4.4 benzină V8. Acesta dezvoltă 530 cai putere și un cuplu maxim de 750 Nm. Versiunea xDrive40i (benzină) este echipată cu un motor TwinPower Turbo, de șase cilindrii în linie, care dezvoltă 380 CP și până la 540 Nm cuplu.
Producătorul susține că această variantă atinge 100 km/h în 5,8 secunde și cu un consum între 9,2 – 10,5 la suta de km. BMW a implementat pe noul Facelift și o motorizare diesel (varianta xDrive40d), cu 352 CP. Despre aceasta, compania spune că atinge 100 km/h în 6,1 secunde și un consum între 7,6 – 8,7 litri/100 km.
Toate cele trei variante de motorizare dispun de tehnologia mild-hybrid, care aduce încă 12 CP și adaugă motoarelor până la 200 Nm cuplu. Totodată, toate cele trei variante vin cu transmisie automată cu 8 viteze, padele pe volan și sistemul xDrive 4×4.
Farurile sunt acum împărțite în două jumătăți, una superioară și una inferioară. Jumătatea superioară prezintă o interpretare modernă și mai subțire a designului emblematic al farurilor BMW cu dublu halo, oferind două LED-uri subțiri, în formă de crosă de hochei. Ele par să acționeze ca lumini de zi, precum și ca semnalizatoare, lăsând jumătatea inferioară să gestioneze faza lungă și faza lungă. Jumătatea inferioară este mult mai mare, datorită adăpostirii principalelor elemente de iluminare, și se extinde în prizele de aer verticale din bara față.
Surse: Biziday, Top Gear, BMX Blog