După ce a anunțat, pentru prima dată în ultimii 10 ani, o scădere a numărului de abonați, Netflix ia în calcul să ruleze reclame, pentru a compensa din pierderile suferite.
Reed Hastings, CEO-ul Netflix, a admis pentru prima oară că reclamele sunt o variantă pe care o ia în calcul şi o opţiune pentru cei care le tolerează, pentru a plăti un abonament lunar mai mic.
Îți mulțumim că citești acest articol! Cu un LIKE pe Facebook ne dai încredere să continuăm.
Așadar, Netflix va oferi la un moment dat un plan mai ieftin, dar care va include reclame. Probabil nu la fel de multe reclame ca la televizor, însă, va fi totuşi un abonament plătit, chiar dacă mai ieftin.
Netflix ar avea nevoie de un an sau doi, mai spune Hastings, pentru a analiza şi a alege opţiunea cea mai bună în ceea ce priveşte planul cu reclame. Acesta recunoaşte că va fi un pas important pentru serviciul de streaming.
Informația nu este deloc surprinzătoare, în contexul anunțului că a pierdut aproape 200 de mii de abonați în primele trei luni ale lui 2022 și că, în următorul trimestru, estimează că va pierde alte 2 milioane de abonați.