Decizia vine la scurt timp după ce societatea condusă de Nicolae Badea i-a notificat că nu mai au voie să utilizeze numele și sigla.
Pe pagina de Facebook a clubului a fost postat astăzi, 20 aprilie, un comunicat prin care se anunță decizia de schimbare a logo-ului pentru sezonul următor.
Îți mulțumim că citești acest articol! Cu un LIKE pe Facebook ne dai încredere să continuăm.
Pe modelul marilor echipe ale fotbalului european (Juventus sau Manchester City, spre exemplu), Dinamo București are nevoie de o imagine nouă, astfel că, începând de astăzi, clubul nostru pornește o campanie de rebranding.
Din sezonul următor, clubul va avea un nou logo, ales prin implicarea în acest proiect a fanilor dinamoviști din țară și din străinătate, a fostelor glorii și, bineînțeles, a suporterilor înscriși în Programul “Doar Dinamo București” (DDB).
se arată în cominicat.
Propunerile de logo vor fi realizate în perioada 20 aprilie – 5 mai 2022, atât de agențiile partenere ale clubului, cât și de către cei mai talentați suporteri.
Noul logo va conține culorile Dinamo București (roșu-alb), identitatea vizuală a clubului (D, Dinamo, Dinamo 1948) și elemente de legătură cu istoria din 1948 până astăzi. Propunerile pot fi făcute în creion sau în programe specifice (Phostoshop, Illustrator, Corel, etc). Ele vor fi preluate brut și vor fi prelucrate de agențiile partenere într-o versiune finală sau pot veni direct stilizate.
se specifică în comunicat.
Cele mai interesante 5 proiecte vor merge în faza următoare, acolo unde vor “înfrunta” exigențele a trei comisii, formate din fostele glorii ale clubului, reprezentanții DDB și echipa de marketing a clubului.
În faza a 2-a vor exista 5 comisii de vot și cel mai votat logo va fi ales câștigător.
Prima comisie de vot va fi a suporterilor. Cele 5 logo-uri vor fi votate timp de 4 zile pe pagina oficială de Facebook a clubului, ele urmând să primească puncte de la 1 la 5, în funcție de rezultat: poziția 1 (5 puncte), poziția 2 (4 puncte), poziția 3 (3 puncte), poziția 4 (2 puncte), poziția 5 (1 punct).
A doua comisie de vot va fi din cadrul DDB, unul dintre acționarii clubului nostru. Modul de punctaj va fi același ca la prima comisie.
A treia comisie va fi formată din legendele clubului. Foștii mari jucători și antrenori care au scris istoria clubului vor vota cele 5 propuneri și punctajul va fi același ca la prima comisie.
A patra comisie va fi formată din cei mai importanți jucători din lotul actual și din o parte din antrenorii de la grupele de juniori ale clubului. Același punctaj.
A cincea comisie va fi formată din reprezentanții de marketing ai clubului. Modul de punctaj va fi același, ca la prima comisie.
Punctajele vor fi publicate într-un comunicat oficial, împreună cu noul logo ales câștigător pe 14 mai 2022, de ziua clubului, când Dinamo București va împlini 74 de ani.
Dacă oricare din cele 5 logo-uri ajunse în faza finală provine din rândul fanilor noștri, cei mai inspirați suporteri vor primi un abonament la meciurile jucate de Dinamo pe teren propriu pe toată perioada în care sigla va fi oficială la club și, de asemenea, un tricou de joc în fiecare sezon, timp de 10 ani.
Noul logo va deveni oficial începând cu sezonul 2022-2023, urmând a fi prezent pe toate echipamentele de joc ale echipei noastre, dar și pe produsele oficiale în magazinul online și în magazinul de prezentare al clubului.
Sursa: FC DINAMO BUCURESTI